Tuesday, April 2, 2013

Kawin.. ! Best ke yop...?

Assalamualaikum..

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Alhamdulillah. Syukur Ya Allah.
lepas kawin ramai tanya, " Best ke kawin ? "

hurrmm... Alhamdulillah. Itu yang saya boleh kata.
Rasa berteman sangat. hehe. pegi mana-mana pun ada org teman.
Makan dah tak sorang2, en suami always with me :) mostly morning and evening. 

paling best time shopping :) ada org tukang komen.. tolong2 pilih and tolong bayar ( opps :D )
ada org willing nak dengar saya mengomel, mengarut, borak2 non stop and gelak2.

peneman time nonton filem :) kami tak gi panggung so bilik adalah panggung kami. tengok je jam pukul 1o.oo mcm tu, start la en suami pilih2 cd :) yg bestnya dua2 peminat tegar cerita2 seram dan misteri. tapinya cik isteri mcm berani, sedangkan tengok sambil nyorok2 belakang en suami >_<


macam en suami kartun ni...


hampir 2 bulan bergelar isteri, i learn a lot mostly about appreciations :) yes ! benda kecil je tapi saya belajar menghargai. dulu saya ignore benda2 kecil dalam hidup saya. Now, even benda kecil je tapi perasaannya, Masya Allah.... 

the most amazing moment is when en suami being my imam. Allah !! merdunya suara. lembut sangat, mendayu... Allah berikan yang lebih baik dari yang saya minta...

kami bercinta selepas kahwin, Alhamdulillah, saya senang mengenal en suami selepas kahwin. There is a lot of obstacles we have to face but how hard it is, i know we will try our very best to overcome and together we holding hands enter into jannah. May Allah ease our journey and give us a strenght, Amiin.


 love u hubby :D




No comments:

Post a Comment