Thursday, March 8, 2012

Yang tak canggih itu lebih menarik perhatian ... ?

Assalamualaikum.

Bismillahirrahmanirrahim. Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w dan ke atas keluarga serta sekalian sahabat-sabahat baginda.

heyhuuu...

Saya seronok tengok orang pakai benda canggih2. Antaranya :

ipod - ipad - dslr - henfon touch screen - blackberry - beast (earphone yg besau gedabak) - iphone

sebabnya saya tak pakai yang macam tu. Jadi mampu gembira tengok orang lain guna. Dulu adala la jugak pakai henfon sony ericsson tapi di curikkkk. oh orang itu mengambil dari dalam kereta, tapi Alhamdulillah kete tak kunci, so dia sangat baik ambik henfon dengan bukak pintu dan tutup semula.

Memang sedih henfon di ambil orang, tapi kereta selamat, dah cukup bersyukur. So semenjak dari itu, saya hanya memakai henfon yang boleh sms - call in/out - games :))

Jadi memang bila orang call lagu comel2 je keluar, nada dering common di tv-tv. yelah selalu tengok tv depa duk guna nada dering yang x dijual melalui celcom - maxis - digi . henfon canggih pun kadang2 bunyi nada dering tak yah beli.

selalu saya yang teruja kan tgk orang pakai benda canggih2 ni, tapi yang pelik rupanya ada orang pun teruja tengok henfon saya. :O betuuulll. yelah kadang2 bila saya sms, ada orang tengok saya. mcm pelik pulak. dulu time saya pakai henfon canggih, orang tengok biasa2 je, tapi bila pakai henfon tak canggih ada orang pandang2 teruja.

saya rasa pelik. adakah henfon yang tak canggih lebih menarik perhatian ... ??


ps : hilang satu dapat dua. jadi takde rugi malah untung. cuma S-A-B-A-R :)


No comments:

Post a Comment